11 januari 2009

hm..

har ni tänkt på att jag inte ältat ett enda skit här på säkert en månad? jag har försökt att göra av sånna känslor på annat, dels genom att prata med vänner och dels genom att kanske inte en skriva eller prata om det utan försöka att tänka på annat. det har varit rätt skönt, men så har jag nog också mått ganska bra senaste veckorna med och det har inte varit några jättestora saker att älta. inga nya saker liksom utan mest gammalt, så det har varit lättare att hantera.

jag är bara trött på att man blir lovad en sak, ett sätt att bli hanterad. jag har sagt det tydligt och klart att "det här behöver jag och sån här är jag". det funkar några veckor men sen är det som att folk glömmer och tror jag glömmer vad jag behöver?? jag vet inte. jag är bara irriterad just nu. jag är trött på att bli lovad saker som folk inte kan hålla. som de lovar och antagligen vet att de inte kommer "orka med" sen i alla fall. LOVA INTE DET DÅ. (men jag antar du var för feg för att erkänna det direkt)

japp, lite älteri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar