28 januari 2009

jobbeeee

Igår så hade vi kul på jobbet. Ulla tog på sig en svart burka (hela paketet, endast ögonen syntes). Sen gick hon från lägenhet till lägenhet. Killarna blev rädda! De sprang in på sina rum. Haha. Jag garvade så jag höll på att dö när han av killarna fick syn på henne, de ögonen, såg ut som att han var rädd, arg, förtvivlad och undrande på samma gång. "shit, what the fuck? Crazy shit! Who are you?" När han fattade att det var Ulla så släppte chocken och han rann av svett. Sedan började han skratta och sa "good joke, really a good one, I was scared for real". Han berättade att han trodde att han skulle bli bortgift. De uppskattade ändå skämtet och det drog igång många diskussioner sen. Intressant hur de reagerade helt klart..

Jag fick även ett samtal från en av ungdomarna på boendet i Ödeshög som spelade i fotbollscupen i oktober. Han undrade om jag kom ihåg honom... Han ville ha min msn och mitt mobilnummer. Det fick han inte. Men han skulle komma och hälsa på en av killarna på Lördag och då jobbar jag, kan bli intressant.

Det händer grejer på jobbet helt klart..

Nu till stan och ta ett glas vin.

1 kommentar:

  1. Anonym9:26 em

    Du har en award att hämta hos mig!

    SvaraRadera