28 januari 2009

Yogi, vin och skratt

Jag, Carro, Sandra, Sara, Malin och Eilin blev det ikväll. Jag och Sara fastnade inte i min kamera dock. men oss har ni ju sett förut. Carro, Sandra och Malin är nog de vänner jag har som jag kännt längst. Sedan låg och mellan stadiet. Det är skoj att vi fortfarande ses!! Det är ju så, folk från Mjölby kommun är roligare än andra.. Ska ut i Mjölby nästa helg, det blir sköj. Börjar ändå tröttna på att gå ut här och det är ju faktiskt viktigast vilka man går ut med, inte VAR. Man har så roligt som man gör det vet ni! Vi satt på Yogi och åt lite och drack ETT glas vin (jag i alla fall). Nu är det snart dags att sova.

"Men Tania ta inte kort när vi inte är med, vi måste ju vara snygga... SÅ HÄR"
Malin gillade inte riktigt att jag tog ett close up-kort utan att hon var beredd, men det här var ju det enda jag fick på henne så:
Carro och Elin är mycket intresserade av mobilen... ?
Love you! Får alltid skratta en massa när man umgås med er!
Summan av kvällen var "det är så skönt att vara i den här åldern, först pratar vi bajs, sen pratar vi Ulvåsa Möbler, det är så skönt att kunna vara vuxen OCH barnslig som fan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar