29 januari 2009

Lättad


Jag visar ofta kort på mina skor känner jag. :) jag måste bara skriva för jag är sjukt glad. Världens bästa john i sydafrika har ordnat boende för 500 i veckan tillsammans med fyra andra volountärer, nära dit jag ska jobba och allt. Det betyder att jag inte bor själv om inte rebecca fixar att komma ner. Och jag slipper att bo hemma hos någon annan. Jag får även uppleva det hela på ett annat sätt än förra gången och jag åker själv, vilket nog är jävligt nyttigt. Jag är pepp som fan nu. 9 februari till 23 mars blir det nog, ska boka i morgon. Pepp!

2 kommentarer:

  1. Anonym7:29 em

    Aow. Jag är ledsen för att jag inte hade mer tid för dig förut. Men som sagt.. jätteglad för att allt löste sig. Pöss

    SvaraRadera
  2. haha det är lugnt!!! det räckte!

    SvaraRadera