31 januari 2009

Lördag = jobbe.

Cupen igår gick bra. Vi vann 2 av 3 matcher. Tyvärr gick vi inte vidare till slutspel, p.g.a. målskillnad. Men ändå, säger det igen, vi har bara tränat ihop några fåtal gånger, jag har precis lärt mig namnen på folk och ändå kan vi spela så här pass bra! Ska bli kul att se hur det kommer gå under våren.

Jag ska strax iväg och jobba 10-22 i Mjölby, hoppas det händer lite. Ska se om det kanske går att ta en sväng in hit till stan med några av grabbarna, göra något kul. Tiden rullar lite snabbare då, när man gör något skoj. Bara sitta på kontoret och glo är ju ingen höjdare kanske.

Jag undrar lite över varför det luktar ciggarettrök i hela lägenheten på morgonen. Det kommer dock utifrån trapphuset, men varför luktar det cigarettrök DÄR? Så här dags? Inte världens härligaste doft att vakna till direkt. Har fått nya grannar, skyller på dem :)

Ju mer jag tänker på det, ju mer nervös blir jag inför resan! Shit alltså. MEN det blir bra, det blir det. Det vet jag!

Nehe, of to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar