30 januari 2009

Ett till försök?

Jag tänker TIGGA en sista gång.På jobbet har jag redan fått lite bidrag. Men inte av NÅN av er som läser här. Jag tänkte alltså på det här med bidrag/donation till barnen jag ska jobba med i sydafrika. Det kommer gå till Kläder, leksaker, mat, dryck, utflykter. Jag åker ju ner och lever på csn, vilket inte är jättemycket då jag även ska lämna pengar hemma till hyra och räkningar. Så, varje krona spelar roll och det kommer bli mycket lättare att göra saker med och för barnen..

Någon? En tjuga räcker till en vettig fotboll till pojkarna eller mat och dryck till några barn.. Jag kommer skriva vad jag ör för pengarna och ta kort osv för att ni ska veta säkert..

6 kommentarer:

  1. Anonym6:43 em

    En tjuga? Inte mer - det var ju inget. Alltså det var billig. Count me in.

    När far du förresten?

    SvaraRadera
  2. Anonym7:25 em

    hej, jag har inte så mycket stash denna månad men jag sätter över 100spänn. Jag har kvar ditt kontonummer sen förra gången om du har samma? Puss!

    SvaraRadera
  3. Anonym7:25 em

    hej, jag har inte så mycket stash denna månad men jag sätter över 100spänn. Jag har kvar ditt kontonummer sen förra gången om du har samma? Puss!

    SvaraRadera
  4. jenny - hundra kronor räcker till en hel del!! Tack! Japp, samma konto! skriv ditt namn bara

    Pelle, maila mig på tanija_cs@yahoo.se så får du kontonummer :)

    SvaraRadera
  5. Anonym11:56 fm

    Va du intresserad av dvd filmer att ta med ner? Exet hade rensat och hittat lite dubbletter och sånt som han inte ville ha kvar. Va typ Harry Potter, Shrek och lite annat. Är ju brända skivor men de kanske kan vara nått??

    SvaraRadera
  6. Ja! det vore jättebra Ida! Antingen så skickar du de på posten eller så lägger du de i min mammas brevlåda, hon bor på stora torget 2 c i Mjölby. (har flyttat en trapp sedan förr bara ) Så slipper du/jag kostnad för att skicka dem..

    min adress är
    Tania Carlsson Sincic
    Djurgårdsgatan 32
    58229 Linköping

    SvaraRadera