30 januari 2009

Nervigt!

Sådär. Nu har jag bokat flyget. 10 feb - 23 mars blev det. Med försäkringen inräknad är jag nu 9600 kr fattigare, men vad gör det!?!?! Det kommer ju bli underbart. Jag är dock sjukt nervöst, mycket mer nervös än förra året. Kanske har det att göra med att jag inte visste ett dugg vad som väntade då? Nu vet jag precis, tågresor, rån, rasism, sol, hav, jobb, fest, osv osv.. Vet men vet ändå inte. För nu ska jag bo i en helt annan stadsdel, med helt andra människor och en annan organisation. Jag blir helt svettig när jag tänker på allt. Sjukt nervöst är det! Men jävlar vad jag kommer växa av det här. Att åka själv. Förra året hade jag med mig Jennica från min klass. Bara det att flyga i 16 timmar helt själv, att hitta rätt på Heathrow ensam, bara det gör mig ju jävligt nervös. Men som sagt, jävlar vad skinn på näsan jag samlar på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar