18 januari 2009

music baby

dags att utvidga min mp3 med lite ny musik. håller därför på att ladda ner snow patrol, tegan and sara och amanda jenssen. snow patrol för att de låtar jag hört har jag älskat men sen har jag inte ansträngt mig för att ta reda på mer om dem. tegan and sara för att de alltid varit favvosar men nu var det länge sedan jag lyssnade på dem. Amanda jenssen för att hon är en skön tjej som kanske är värd en chans i mina öron?

så där.. kan inte nån komma med musiktips? ni som läst här ett tag vet väl ungefär vad jag lyssnar på och vad jag gillar?

en bra låt med amanda jenssen..

2 kommentarer:

  1. Anonym8:48 fm

    Jag kan tipsa om ett band jag älskar - Modest Mouse. Hört det? Ladda ner "Trailer trash" soms makprov.. Puss!

    SvaraRadera
  2. mm de har jag lyssnat på men inte så himla mycket. ska ta tag i det! :)

    SvaraRadera