18 januari 2009

tid för förändring

I veckan, som börjar i morgon, ska jag fan träna loss.
Måndag: fotboll
Tisdag: wii fit
Onsdag: inget, jobbar 13-21
Torsdag: Gymmet/simma
Fredag: wii fit
Lördag: fotbollsmatch 11manna

jag börjar bli trött på hur jag ser ut och ska verkligen försöka hålla igång lite nere i sydafrika med. det är inte så lätt där eftersom man inte bara kan ta en promenad hur som helst, då man inte kan gå var som helst i vissa områden osv. Men ska verkligen försöka. jag gillar inte att inte trivas med mig själv så som det är nu. jag har aldrig behövt tänka på sånt här förut då jag alltid tränat fotboll regelbundet..

aja.. behövde bara skriva ner det här så NI ser det så jag kanske går in för det lite mer!

1 kommentar:

  1. Halloj Tania!
    Vart i sydafrika ska du?
    Man kan ta en promenad men det ar inte sa jattevanligt har nere :)

    (Annso fran innebandyn :) )

    SvaraRadera