16 januari 2009

on my way

ska dra mig om tio minuter.
är på lite bättre humör nu.
men fortfarande har jag en känsla
i mig som jag inte vet var det kommer
ifrån. känslan av att allt bara blir
fel hela tiden och jag vet inte varför.
jag är så trött på mig själv i vissa tillfällen,
hur jag reagerar och varför. det finns
liksom ingen sunt förnuft kvar i mig.
jag bara reagerar utan att tänka efter.
kanske är det mina jugge-gener som visar sig.
mitt heta temperament. har sällan kunnat
kontrollera det helt. får ofta utbrott som jag
fem minuter senare skäms för.

aja, slutblajjat nu. hörs inatt

ps. lite pepp att jag är i solen och vid havet om 3 veckor.. :)

4 kommentarer:

  1. Anonym9:03 em

    Det är ena riktigt fina tavlor, eller hur? ;D
    Var är det du ska resa?

    SvaraRadera
  2. Anonym11:54 em

    Men oj, vilket annorlunda, roligt och framför allt coolt resemål! Fan vad avundsjuk jag blev!

    SvaraRadera
  3. Anonym12:38 fm

    haha.. va kul! en kille på jobbet sa exakt så om en tjej på jobbet. att hon har temperament för att hon är jugge. :D

    SvaraRadera
  4. Ja det är ju ganska välkänt fenomen det där.. och det är faktiskt lite så.. :) du kan tänka dig diskussionerna när vi är i kroatien. haha

    SvaraRadera