21 januari 2009

work

Sitter på jobbet. Just nu är det stängt här och ungdomarna är i sina lägenheter och lagar mat och så.. De ramlar väl in här om nån kvart, eller nehe, NU kom två. Aja, jag är snäll så de får väl komma in ändå, trots att det ska vara stäng i tio min till. Trevligt med sällskap då annan personal är iväg och handlar. Kul att vara här och jag VET att jag skulle trivas här på heltid. Blir att söka jobb här till hösten, sommarjobb har jag redan blivit lovad i stort sett. Slutar om 3 timmar.. Det kommer gå snabbt.

I morgon ska jag och Zandra skriva på specialarbetet och göra en intervju som sagt, blir intressant, men är allt lite nervös inför intervjun. Men som jag brukar säga; det löser sig alltid.

Och nej vi har inte bokat flyg än, snabba är vi inte, jag och Rebecca. MEN DET LÖSER SIG ALLTID :) Kan inte fatta att jag är i Sydafrika så snart. Bergen, havet, stränderna, människorna, allt. Herregud så overkligt det känns när jag tänker på det. Men gött! :)

Nehe, jobba kanske?

1 kommentar:

  1. Anonym7:17 em

    Och du vet... om du bokar så finns jag här :). Pöss

    SvaraRadera