21 januari 2009

Arga Tania


Dagen på jobbet var lugn, fram till halv åtta, då braka det loss. Två killar bråkade om en dator. En vägra flytta på sig för en annan för att göra historien kort. Det slutade med slagsmål där jag försökte komma emellan. Som tur var så var det fem andra killar som hjälpte till annars vet jag inte hur det skulle slutat. Jag avslutade väl med ett : you are fighting over a fucking computer, how old are you? :) ok, det slutade inte där men det lugnade ner sig. Diskussionen kommer nog bli lång och ska bli intressant att höra fortsättningen nästa vecka när jag jobbar igen. Kan ju ifrågasätta att vi var endast två vikarier på kvällen när det i vanliga fall är 4 st där. Hade inte de andra killarna varit där vet jag som sagt inte hur det hade slutat. Någon hade åkt på stryk. Jag, eller nån av killarna hade haft ont tror jag.. Men men, jag får någon jävla kick av sånt här när jag inser efteråt att jag löste det ok. Ja, än en gång, jag har valt rätt utbildning. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar