2 februari 2009

jag är så jävla glad!

Ni förstår att min far säger alltid "det ordnar sig". Typ som när hela avgassystemet lossnade när vi var i kroatien på väg till båten över till Venedig. Eller när han glömde alla Nadines kläder till skara sommarland. Jag har tagit efter det lite och jag stressar sällan upp mig. Jag kan äta vad som helst, var som helst, sova var som helst, hur som helst. Jag är väldigt anpassningsbar. Jag har sagt från början i hela den här Sydafrikagrejen att det ordnar sig. Det ordnar sig med mig och Rebecca och med csn och med boende osv osv.. Jag hade nog gett upp i helgen om att Rebecca skulle hänga på, men inte släppt hoppet riktigt. Idag så kom det, samtalet: "heeeeej, du jag har bestämt mig nu trots allt, jag hänger på! saker har ordnat sig"

Så, den tionde tar hon flyget från Gbg och jag från Sthlm, den 11 ses vi på flygplatsen i Cape Town!!

Bästa bästa Rebecca:

1 kommentar: