3 februari 2009

morrn morrn

Jag skulle egentligen åkt och träffat Zandra i Norrköping idag för att fortsätta skriva på specialarbetet. Hon ringde dock nyss och hade fått erbjudande om att åka och jobba och jag kände ju att det var helt ok, så nu sitter jag här, nyduschad och vaken klockan 08.00 på morgonen och inget att göra förren vid 17. Ska väl försöka plugga lite, åt oss båda, så har vi inte så mycket att göra sen!

Klockan 17 ska jag först till centrumkliniken och hämta ut Kolera-vaccin. Sen ska jag möta upp med Lollo, Tommi, Michel, Joel, Danne, Käglan m.fl, för att gå till simhallen och bada! Vilken grej va? Haha, det kommer bli lattjo lajban! Efter det ska jag möta Sara för att gå på bio och se Mammut. Vilken kväll det blir! Tjoohooo..

Peppen från igår har släppt lite, alltså, jag är pepp som fan, men den har lgt sig i kroppen och jag känner mig mest lycklig och lättad! Det kommer bli så jävla mycket mer kul att få dela det här med Rebecca, hon känner mig väl, trots att vi bara umgicks i två månader. Men det finns ju ingen av mina vänner här hemma som vet och förstår alla känslor runt det där landet..

Later folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar