7 februari 2009

Jöbb

Sitter på jobbet. Klockan är snart ett och jag har betat av 3 av 12 timmar. Bara nio kvar. Det ska bli ganska skönt att komma hem och ha två helt lediga dagar innan jag åker på Tisdag.

Det är väldigt lugnt idag, datorerna är nämligen avstängda pga misskötsel, så ingen vill komma hit. De är i sina lägenheter eller någonannanstans. Jag hoppas det blir lite mer fart på det i eftermiddag/kväll annars kommer tiden gå väldigt väldigt sakta.

Jag har verkligen inget att skriva nu för tiden känner jag. Det händer inte så mycket mer än skola/jobb/planeringa av resan.

Förresten, vill ni läsa om min resa under tiden jag är där så gå in på www.resedagboken.se och mitt alias är tanija. Registrera er mailadress så får ni ett mail varje gång jag uppdaterar. KANSKE kommer blogga också, men får se.. Inte lika ofta som jag skriver i resedagboken i alla fall. Där går det även kommentera både dagboksilägg och bilder. Vore pepp om ni orkade göra det. Det värmer mycket när man är så där långt bort!!

ps. finns fortfarande möjlighet om ni vill bidra med något till barnen där nere... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar