7 februari 2009

uttråkad yes I am

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Februari 1999 gick jag i åttan på Lagmansskolan. Jag hade för någon månad sedan haft min första fylla (det dröjde till nästa kan jag lova för den var inte rolig). Jag spelade fotboll i Mjölby Södra F-85, F-83 och damlaget. Jag bodde hos min mamma på Stora Torget 2b och pappa bodde i gula pakistan, det ni :)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag var precis nykommen till Sydafrika. Just exakt den 6 februari har jag dålig koll på...

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Grillchips, Cheese Balls, Salt&Vinäger Chips, Popcorn, Marabou mjölkchoklad(digestive)

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Oj, shit vad svårt. Men det finns ett par kentlåtar, några Oasislåtar, några Savage Gardenlåtar (oasis och SG var mina idoler i högstadiet jaja, håna mig för SG snääääälla)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Köpa hus i några andra länder, ge till mina föräldrar och syskon, köpa ett hus i Sverige, skänka till välgörenhet

6) FEM DÅLIGA VANOR
Äter en jävla massa snacks, dricker massa cola, svär för mycket, är lat, sover för dåligt

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Sova, äta, dricka vin, resa, kramas

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I:
Foppatofflor, jättehöga jeans, högklackade skor, utsvängda jeans, polotröja

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
datorn, mobilen, tv:n, Wii, Ps3 (haha fan vad illa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar