30 mars 2009

Dagen blir inte riktigt som jag tänkt mig. Skulle ha pluggat med Zandra, sen slappat, för att senare tränat. Såg verkligen fram emot träningen. Nu ska jag jobba i stället. Dock känns det bara bra i och för sig. Ska bli så sjukt kul att träffa alla ungdomarna. Dessutom hinner jag träffa J med, som flyttar till Stockholm i morgon. Väldigt tråkigt att han ska flytta, jag gillar honom, och jag tror han gillar mig med. Vi kommer bra överrens. Men men, hoppas i alla fall han får det bra i Stockholm, även om han inte kommer få lika mycket hjälp där med allt.. Kan ju förstå om Stockholm lockar mer än Mjölby när man är 18..

Om en vecka börjar skolan igen, känns konstigt. Hoppas det kommer kännas bra och att jag har lite inspiration att orka gå dit. Det är ju bara 2 månader kvar! Sen är jag färdigutbildad inom missbruk och ungdomsvård. Finfint.

Dags att bege mig till bibblan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar