30 mars 2009

För några månader sedan hade jag beklagat mig över att ha jobbat till 23, vara hemma vid 24. Men nu är jag bara glad, glad att jag fyller dagarna med något meningsfullt. Faktiskt! Det var fantastiskt kul att träffa alla igen, både personal och ungdomar! Och de nya killarna var hur bra som helst. Ska bli underbart att jobba där hela sommaren, med undantag för två veckor i kroatien då. Japp, Kroatien blir av, tack vare skatteverket. Det tackar jag för.

Annars då? Jo annars är det mest tråkigt just nu. Händer saker som jag inte kunde veta och inte ville veta. Men nu är det som det är, jag vet inte hur jag ska ta mig igenom det, men vet att jag måste. Det kommer ta tid och det kommer göra fruktansvärt ont.. jag förlorar en av mina bästa bästa vänner. But it's time for me to fly..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar