31 mars 2009

Har suttit och skrivit specialarbete med Zandra i fyra timmar nu. Vi har kommit igång med resultat-delen nu, jävligt skönt. Känns som vi har det roligaste kvar nu. Det kommer bli bra det där. Ska skriva en rapport på praktiken med innan måndag. Sen är det inte mycket jobbigt kvar i skolan! 2 månader till sen är jag klar. GÖTT! Trött på att plugga, vill bara jobba nu. PENGAR!
Ska jobba som fan fram till december så jag har en riktigt fin resekassa att spendera på mig själv och kidsen.

Sitter kvar i Norrköping, ingen ork att ta mig till tåget. Slösurfar lite och snackar lite skit med Lollo på msn. Åka hem känns inte så himla kul faktiskt. Vill inte känna av det. Det gör mest bara ont. Hoppas allt ska kännas lite bättre med tiden. Men att ge saker tid är kanske inte riktigt en av mina starka sidor.

Aja, har egentligen inget viktigt att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar