28 april 2009

känner mig oerhört ensam idag.
svårt att fokusera på det som är bra.
antar att sånna här dagar kommer då och då.
jag vill att avsnittet av greys anatomy ska vara klart nu så jag kan titta på det och slippa alla skittankar...
jag vet att det är bra som det är, att jag behöver det här och att ingen annan lösning finns. jag vet att jag är stark egentligen. men vissa dagar, som denna, så känns det bara inte bra.
jag hatar ensamhet när jag mår så här. hatar att gå och lägga mig. att ligga och fundera. jag vill bara ha nån nära. vill bara sova med någon. sova sked? (även om jag har svårt att somna så haha)
jag vill bara somna med någon och vakna med någon. saknar det. varje kväll och varje morgon.

nej nu ska jag sluta.

eller lite mer gnäll.

jag stukade foten och knät på matchen idag. det gör ont. som fan. det dunkar i foten hela tiden. AJE!

så där ja. det var alla klagomål för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar