29 april 2009

Onsdag. Ledig från skolan. Hade jag inte haft en svullen fot och ett ont knä hade jag lätt gått ut och gått en promenad. Nu blir jag nog fast här, på balkongen. Fint det med iofs.

Ska till farmor och äta sen, jobbigt att berätta att jag flyttat, vet hur hon reagerar på sånt. men men. Blir en sväng till Ryd sen för att kolla på laget när de spelar match. Jag kan ju själv inte vara med. Skit!!

I morgon är det valborg, det ska bli sjukt kul. Pia och gänget är hemma igen och det gör mig glad. Vet att de kanske hellre varit kvar i Åre, det kan man ju förstå, men lite ego måste man ju få vara ibland. :) Jag blir glad av att hänga med dom ju..

Nehe, ner och boka en tvättid kanske? Kul att gå i tusen trappor med det här knät. haha.

1 kommentar:

  1. Lyckos dig som har nåt att göras imorn iallfall! Jag och Frida får väl ställa till med tvåmansfest! Jippie!

    Krya på dig.

    Kram!

    SvaraRadera