29 april 2009

what to do?

Ingen jättebra dag idag heller direkt. Känner mig bara vemodig.

Msn:ade lite med Damian förut. Det börjar bli kallt i Cape Town nu, han höll precis på att göra allt för att få in filtar att ge till de hemlösa. Kan inte ens tänka mig hur kallt det måste vara om nätterna. Allt sånt här sätter sig i huvudet på mig och får mig att må sämre också. Jag har tappat greppet lite om Cape town och det känns så långt bort att jag ska tillbaka dit. Jag kanske borde leva i nuet i och för sig, men samtidigt är det skönt att ha det att se fram emot. Just ni tänker jag mest på hösten, var jag ska bo och var jag ska jobba för att tjäna mest pengar. behöver fan jobba i alla fall 80% typ för att kunna spara undan pengar.. Ska sätta mig och söka jobb snart. Ett jobb i Stockholm lockar som fan, men det är bara halvtid så då måste jag ha nåt annat jobb också. Men det lär ju vara lättare att hitta i Stockholm än här i alla fall! Och kanske det vore gött att testa Stockholm några månader i mitt liv med?

2 kommentarer:

  1. tycker jag absolut! mette ringde för nån dag sen. hon har flytt till huvudstaden & tyckte jag skulle göra detsamma nu när jag fått jobb i mariefred. ja.. kanske ses vi i sthlm? ha, det skulle va nått. fy satan så jävla kul vi skulle ha!

    SvaraRadera
  2. strunta i stockholm o kom hem

    SvaraRadera