4 april 2009

Solen skiner. Himlen är blå. Om några timmar drar jag på mig fotbollsskorna, shorts och t-shirt och spelar match! Fy fan vad pepp. Kommer DÖ av 2x 45 men kul ska det bli. Jag är ju inte direkt vältränad och har rökt lite väl mycket den här våren, men med viljan går det mesta. Får spela på konstgräs med och det är ju inte helt fel, grus är ju inte ok helt klart. Det är det värsta jag vet! JohannaP (hon heter inte Johanna 1 eller vad ni nu säger). Jag protesterar. Jag har kännt Johanna P och Johanna K längre än er, Frida och Anna, så jag tycker att jag får bestämma det. Ni får ta och ändra det där. Vi kan ju inte skriva olika i våra bloggar, folk kan bli förvirrade. Och alla vet ju att bloggvärlden är den riktiga världen, eller hur var det nu igen?

3 kommentarer:

  1. Jag måste lämna in mitt veto. Jag kommer nog fortsätta med Johanna 1 & 2. Möjligtvis 1 & Könsén. Annars vill jag bestämma att vi ska kalla Frida för Hobbiten. Det vore spännande. !

    SvaraRadera
  2. ha ha, jo men johannaP har ju hetat JohannaP i urminnes tider! Men Könsén tycker jag låter bra. Hobbiten kan jag också vara med på. JAG har aldrig haft nåt smeknamn, kan du inte komma på ett åt mig?

    SvaraRadera
  3. Johanna10:34 fm

    Tanjis kanske??

    SvaraRadera