4 april 2009

Vi vann matchen med 1-7. Det var ju inte världens bästa lag vi mötte förstås, men ändå. Jag är jävligt seg nu, inte träna nog för det där. Hade glömt hur mycket man springer på en match. (mellan 7-10 kilometer sägs det, och då rushar man ju många av de gångerna) Jag och Johanna ska försöka oss på nån slags utgång i alla fall ikväll. Får se vad det blir. Nåt glas vin i alla fall.

Jag vill verkligen stanna längre än 3 månader när jag åker tillbaka till Sydafrika nästa gång, men det är tydligen sjukt krångligt att få visum. Jag ska slå en signal till ambassaden någon dag och prata lite med dem. Jag vill verkligen stanna typ 8 månader, så jag får vara där under fotbolls-VM 2010, det vore grymt! Något som är ännu roligare är att JohannaP hänger på om hon inte kommer in på den utbildning hon ska söka. Det vore värt att få dela det här med någon vän, grymt! "Hoppas" att hon inte kommer in på utbildningen då :)

Nu ska jag välja kläder för kvällen.. Viktiga grejer.

1 kommentar:

  1. Åk över till Namibia och tillbaka och du har 90 nya dagar =) Mitt visa tog ett tag att få, fick paya 1000 rand i böter för att mitt turist visa hade gått ut. Kommer inte ihåg hur mycket jag fick betala för marcus och mitt visa.
    Ha det Kraam

    SvaraRadera