5 maj 2009

Dags att åka hem i morgon vid lunch då. Kommer väl vara helt död psykiskt som vanligt när jag kommer hem efter ett sånt här pass.

Idag har vi pysslat med gestalt-terapi. Jag är jävligt skeptiskt till sånt där egentligen. Eller jag VAR, för fan vad nyttigt det kan vara. Shit. JAg får se om jag vågar testa i morgon. Har nog något jag skulle kunna prata om. Kanske delar jag med mig av det när jag kommer hem, om det inte blir för jobbigt. Vore skönt att få litenya tankar och funderingar och lite "svar" på en del saker. Jag kan säga att det har med att göra att vi aldrig någonsin pratat om eller visat känslor i min familj. Därav mitt handikapp idag att jag bara kan skriva om det, inte prata, för det har aldrig varit något vi "övat" ¨på hemma så jag vet inte hur man gör. Jag ler och säger "jo det är ok"

---------------

"det är bra att vi inte är arga på varandra i alla fall"
jag håller med. hade inte orkat med mer drama i mitt liv just nu.
det känns ganska chill nu ändå. jag kände mig bara lite tom och besviken, på mitt liv, att det alltid blir så där. det är lugnt nu!

2 kommentarer:

  1. som sagt var, det är honom du skriver om jämt o saknar. känns bra

    SvaraRadera
  2. missar du PÅ MITT LIV?

    SvaraRadera