5 maj 2009

God natt


Dags att sova. En av tre dagar ute i skogen avklarar. Jag har fått lite nya tankar om min familj och varför en del medlemmar av den agerat som den gjort. Och även varför jag gjort en del saker. Det är skönt att få lite insikter på sånt. Har lite saker att prata om i kroatien i sommar. Det är då det brukar vara läge för de diskussionerna. Andra saker har också blivit lite bättre idag. Jag avdramatiserade något så jag tror det blir bra nu. Jag reagerade kanske lite för starkt igår med tanke på den korta tiden. Men ibland är det så. Det var ingen bra dag för negativa samtal igår heller. Men nu känns det som sagt mycket bättre i mig. Det är något med de här passen ute i skogen som gör mig lugnt och får mig att Tänka mer rationellt. Tänk ändå vad mycket de här två åren har utvecklat mig. Bra skit. Sovdags nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar