19 maj 2009

Jag skulle gå upp klockan 07.15 i morse för att ta mig till skolan. Bussen går 08.25 från Köpmansgränd. Jag snoozade två gånger sen tyckte jag att jag var vaken. Det var jag tydligen inte. Klockan 08.08 vaknade jag och fick lite panik, men 08.15 var jag utanför dörren och gick till bussen. Haha, helt klart lite yrvaken. Tur att man inte är så där jobbig och måste fixa hår, smink och allt vad det heter. en toffs i håret och kläder som låg framme blev jättebra.

I skolan hade vi hjärt & Lungräddnings- kurs. Och lite föreläsning om förhållningssätt ur synvinkeln jobb med ungdomar. Helt ok dag.

Efter skolan gick jag till Sporitf och köpte nya Converse. Kan nog bli ett par helsvarta Vans också senare i veckan.

Nu är jag hemma och ska vara hemma hela kvällen. Helt död är jag.

Så, mycket viktig information om mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar