18 maj 2009

På väg hem


Jobbat klart då. Fick med mig en bit av den här av Sherzod, han bakar alltid något :) i morgon är det skola hela dagen lång. Lagom sugen men vad gör man. . Ska träna på kvällen och hoppas min fot och knä klarar av det nu. Sjukt sugen på att spela ute nu. Målvakt har varit kul men det är inte där jag kommer till min rätt! Jag är ledig onsdag till söndag och vill göra massa kul. Är näst sista lediga helgen på väldigt länge. Så jag kommer fan ta av mina sparpengar nu, för jag behöver göra saker och må lite bättre. . Så helgen blir nog full av fest. Vilka är på när?

2 kommentarer:

  1. Ojojoj vad gott det där såg ut!!! Nu blev jag avis. Jag har bara ätit äggrör på sex ägg. Jag gillar ägg.

    Puss och kram.

    SvaraRadera
  2. jag mår lite illa nu, tog en för stor bit! Men ägg är bra skit, det går göra mycket gott på! men sex stycken, det hade jag nog inte orkat.. :)

    SvaraRadera