19 juli 2009

På riktigt...

... av allt, precis allt, du gjort mot mig under 4,5 års tid, så slog det här priset.

Du har ingen som hellst känsla för var gränsen går och vad som är ok. Du kan inte skilja på sak och sak och nu säger jag det, och menar det, vill ALDRIG mer ha dig i mitt liv. Vi kommer aldrig bli vänner. Du har spelat ut alla kort nu.

Jag har aldrig sagt det och menat det, men nu gör jag det: JAG HATAR DIG.

Jag vet att jag gått över gränsen många gånger med senaste tiden, men ALDRIG på det här viset, aldrig ens i närheten. Men det finns saker jag skulle kunna blotta om dig med, men sånna saker har INGET med vår relation att göra, något med känslor att göra. Det har med respekt för individen jag aldrig skulle föra något sådant vidare.

DRA ÅT HELVETE på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar