19 juli 2009

yepp

Jobba 12 timmar nu då. Pepp. Sådär.

En mobilräkning som kommer ruinera mig nästa månad. Pepp. Sådär.

En jävla idiot till ex som spökar i mitt huvud. Pepp. Sådär.

Hur kunde jag inbilla mig att det var DIG jag saknade. Det var bara tryggheten jag saknade, jag var rädd för ensamheten. Nu ser jag klart och vet att jag förtjänar bättre än så. Mycket bättre till och med. Saknar inte mycket alls med DIG, du var för det mesta bara dum i huvudet och förstod mig inte alls och trodde du kunde göra vad som hellst och ändå ha mig kvar. Du försökte inte ens ändra på de saker du visste var problem, du tyckte nog det var mig det var fel på. Du sa du älskade mig, men du älskade aldrig dig själv och därför gjorde du saker sista året som trasade sönder oss två. Men allt går inte skylla på att man inte mår bra och inte vet varför man gör vissa saker. Nån dag måste man ta konsekvenserna av sitt handlande och börja förstå varför man göra vissa saker. Det kanske är dags nu runt 31 års ålder? Jaja, inte mitt problem. Jag kommer aldrig mer sakna DIG, kommer sakna att inte vara ensam, men aldrig mer DIG. Du får mig faktiskt bara att må illa, känna mig värdelös och mindre värd än vad jag är. Ingen har lyckats trycka ner mig till botten så som du gjort. Du har behandlat mig så jag tror jag blivit manodepressiv. Det har antingen varit TOPPEN, eller BOTTEN. Jag vet också att jag varit del i det här, stor del. MEN, skillnaden är att jag försöker ta tag i mina problem, göra nåt åt dem, medan du bara står utanför och tittar på, kör på med din stil och tror den kommer fungera med nästa tjej. Låt mig slå ett vad, det kommer funka några månader, kanske ett år, men nästa tjej kommer också tröttna.

Nej, du betyder inte ett skit för mig längre, jag ÅNGRAR att jag träffade dig, det känns som jag slösat bort 4,5 år av mitt liv. Du visade igår hur lågt du kan sjunka, du sårade mig så jävla mycket och jag känner blottad och förnedrad. Någon som får mig att känna mig så, är inte värd en tanke ens. Så, nu ska jag försöka sluta att ens tänka på dig.

Jag önskar att du inte fanns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar