26 juli 2009

Värd helg!

Vad ska jag säga. Helgen har varit så sjukt bra. Roliga fester, bra utgång, bra efterfester osv.

Jag har samlat på mig sjukt mycket citat men de flesta är ju interna skämt så jag vet inte hur kul det är. Helgens konversation är i alla fall lätt:

-Tania.....?
-Ja?
-Hur GÅR det?

Liten lucka där varför det sas, men det är sjukt kul i alla fall. Jag skäms inte. :)

Matilda och jag har haft bästa dagen. Jag kom hem vid elva i morse efter att blivit häcklad "ja är man från Mjölby så...." vad jag än sa. Är det ok att hålla på så när man själv är från Boxholm? Jag vet inte. Kom hem och pratade med Matilda och hon hade fixat frulle så det gick jag och åt hos henne. Vi gick till Tinnis sen och hängde i några timmar. Lite sol fick vi på oss i alla fall. Vi hade craving på kebab så det fick det bli, på Hakepi. Sebastian och Banck kom förbi. Jag undrar vad de tror om oss. Vi var ungefär som 14 idag och fredag och lördag gav nog inte heller bästa bilden av mig. Men vi är ju roliga i alla fall... De ville trots allt hänga lite och vi började kolla på en film hos Banck, men vi orkade inte kolla klart. Mötte upp Lollo och the crew för lite kvalitetstid. Nu är jag hemma och väntar på att nån ska logga in på MSN..

BRA DAG!!!!!


-Sebastian satt precis sönder en stol..
-Ha ha , han är en tjågis.


--------------------

1 kommentar:

  1. HAHAHAHHAHAHA han är tjågis :D hahaha fattar du att jag sitter och asgarvar i min ensamhet :D

    SvaraRadera