27 juli 2009

woooooop

det är ju underbart. För första gången på 3,5 månad så har jag vaknat upp utan en uns av ångest. Den är BORTA fan i mig. Visste att det skulle ta tid och det gjorde det också. Nu äntligen är jag människa igen. Livet är bra märkligt och går verkligen upp och ner hela tiden. Just nu är det ganska mycket uppåt i alla fall. Det är ju lite patetiskt att det ska behövas karlar för det, men så kan det vara. Det är ju trots allt på en nivå som jag gillar nu. Jag kommer inte ge mig in i något seriöst innan jag drar iväg till Sydafrika, så det är tur det finns de som är lika mycket inställda på " just for fun" som jag. Ensamhet ÄR inte kul även om man vill vara "ensam". Ja ni fattar nog hur jag menar. Bra skit. En i varje stad. Är det ok? :)

Ska iväg och träffa Sara snart och skvallra om helgens bravader, fun fun.

Ska somna tidigt ikväll, ska upp halv sju i morrn bitti inför jobb. Så Malmö får kanske inte räkna med sällskap på msn hela kvällen/natten denna dag. Jag ska dock boka tåget till Malmö i veckan, tyck vad ni vill men som vi sa "det kan inte gå mer än åt helvete".

--------
fejnt

4 kommentarer:

  1. Emmelie10:05 fm

    Vad ska du göra i malmö? :)

    SvaraRadera
  2. Emmelie2:25 fm

    Jag tror inte att du vet vem jag är :) Jag bor i stockholm är 23 år, jag brukar läsa din blogg har dock ingen egen längre tog bort den för ett tag sen för jag använde inte den så ofta, men jag har vänner i skåne därör jag undrde :)

    SvaraRadera
  3. ahaaa, jag ska hälsa på vänner! trevligt att ha en läsare bara sådär:)

    SvaraRadera