4 augusti 2009

hemligheter

Jag vet en sak, som jag inte vet om jag borde berätta. vet faktiskt inte. Egentligen borde jag inte bry mig, men det känns fan inte bra att veta om det här. Men men, får se..

Jag vet inte vad jag ska skriva. Mina känslor är fucked up just nu. Det är så mycket som snurrar i min skalle. Ena dagen är det det förflutna som kommer ikapp. Ibland framtiden. Ibland nuet. Nuet är värst, för jag vill inte bli kär i någon, vill inte bry mig om någon nåt speciellt. Vill bara må bra med mig själv. Ändå är jag expert på att ha "någon". Varför ska det vara så svårt att inte ha den där "någon"? Uppmärksamhetsbehov? Bekräftelsebehov? Jag vill inte vänta på sms eller att nån ska logga in på msn varje dag. Vill inte det ska kännas viktigt, men det gör det oftast. Vissa dagar går ju förbi utan att jag tänker på sånt men... Inte så många.. nej att gå från sambo i nästan 4 år till att leva så här, det är en omställning som kommer ta tid. Lång tid. Saknar "min" lägenhet ofta. Där jag kände mig så hemma. Jag vet inte hur man blir av med den känslan heller... Tid antar jag, allt tar tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar