6 september 2009

Insomnia

Jag skulle ha fikat med Johanna innan matchen som jag ska spela i eftermiddag. Men jag somnade fyra i morse och sov till ett, så jag orkade verkligen inte. Dåligt!

Ska bara slappa nu innan matchen, sen hem och duscha. Antagligen städa lite för att sen sitta uppe halva natten igen och göra inget alls, bara för att jag vet att jag är ledig i morgon.

Jag mår bra. Jag är sjukt ovan vid det. Jag är fan van vid att vakna med ångest i bröstkorgen. Men jag gör inte det längre, det är så jävla underbart. Jag tror det beror mest på mig själv och min inställning. Just nu min inställning till livet. Att jag inte grubblar så mycket och tar typ en dag i taget. Resten löser sig.

Och det är SKÖNT att inte vara kär. Att faktiskt inte behöva ha det i tanken hela tiden, för jag blir ju sån, det ligger där HELA tiden liksom. Nu är det sådär skönt lagom slappt i mitt huvud liksom. Inga stora grejer som sabbar mina dagar. Bra skit. Vill inte säga att det suger att vara kär, men det suger fan inte att INTE vara kär heller.. :)

Gillar, tycker om, det är bra ord för mig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar