6 september 2009

Skateskolan del 2

Klockan halv två i natt tyckte jag att det var najs att ta brädan och träna lite. Jag åkte upp och ner, upp och ner, upp och ner i en liten liten backe utanför mitt hus. Den lutar kanske 5 grader alltså. Men det går i alla fall lite lite snabbare och är lite lite jobbigare att ta sig framåt åt andra hållet. Jag höll på att vurpa REJÄLT en gång, men överlevde. Annars gick det fan fint och jag börjar känna mig lite tryggare där uppepå :) Ska se till att köra lite i morgon med helt klart.

Redo?
Woohooo jag står på den till och med!
Rökpaus (ja ja jag vet jag skulle sluta...)

---------------

En helt annan sak. Matchen idag. När det var 2 minuter kvar var jag så nära att gå från tv:n och sura resten av kvällen. MEN SÅ JÄVLAR så gör Zlatte mål. Helt jävla otroligt gött. Som jag brukar säga; bättre än sex fan. Kidsen på jobbet trodde nog jag var lite galen när jag ställde mig upp och skrek rakt ut. VM är inte HELT borta än och det är sjukt fint. Hoppas nånstans att vara kvar/åka tillbaka till Sydafrika VM 2010. Det vore så jävla underbart!


this town is wearing me out
this town is wearing you out
this town is wearing us out
that's what this town is all about
that's what this town is all about

the sooner the better
happily ever after
no,there are no regrets here
if just time would move faster

I'm dying I'm trying
but I'm sure its all denying
tha fact that its all set
and I won't change nothing

this town is wearing me out
this town is wearing you out
this town is wearing us out
that's what this town is all about
that's what this town is all about

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar