20 september 2009

lista it is

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
1. personlig assistent åt en schizofren kvinna
2. Boendepedagog för flyktingungdomar
3. Fritidsledare
4. Fotbollstränare/Lägerledare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. 10 orsaker att hata dig
2. Bert den sista oskulden
3. Sunes Jul (räknas väl som film?)
4. Forrest Gump

Fyra städer jag har bott i:
1. Mjölby
2. Linköping
3. Kapstaden
4. SYA!!!! (haha)

Fyra TV-serier jag gärna ser:
1. True Blood
2. Californication
3. Weeds
4. Entourage

Fyra ställen jag vill åka till:
1. New York
2. Barcelona
3. Melbourne
4. Haiti

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Facebook
2. Min blogg
3. Yahoo
4. Aftonbladet

Fyra favoriträtter:
1. Mjölby/Boxholms pizza
2. Tacos
3. Potatisgratäng och grillat
5. Potatismos och ungsfalukorv

Fyra ställen där jag stortrivs:
1. Hemma
2. Kapstaden
3. Hos Lollo
4. Hos Mamma

Fyra saker ni kanske inte vet om mig...
1. Alla mina tår är lika långa i stort sett
2. Jag kissade i sängen tills jag var 10 år enbart för att det var så tråkigt att gå på toa :)
3. Jag har aldrig sagt "jag älskar dig" till mina föräldrar (trots att jag gör det)
4. Jag vill inte gifta mig

Fyra saker jag gillar med mig själv:
1. Att jag är väldigt anpassningsbar utan att inte vara mig själv
2. Mina händer
3. Min passion för att hjälpa andra människor
4. Min musiksmak :)

Fyra saker jag är bra på:
1. Umgås med olika sorts människor
2. Laga mat
3. Lyssna och ge råd
4. Provocera :)

Fyra minnen från min barndom:
1. När jag fick in första EGNA cykel som inte var ärvd från syskonen
2. Campingen Västervik, under VM -94
3. Scoutläger i tvåan, fast jag hatade scouterna, det var skitskoj haha
4. Alla olyckliga kärlekar. Jag var alltid kär i minst 2 st också.

Fyra önskningar om framtiden:
1. Att Sydafrika kommer bli minst lika bra som gångerna innan
2. Att få ett jobb i vår
3. Att en dag möta den rätte och få barn (lång bort nu dock, no hurry at all!)
4. Att jag lever länge och inte ångrar nåt jag INTE gjort innan jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar