21 september 2009

sova it is, isnt it?

Fan, kan jag bara sova eller? men det går inte, är helt rastlös i kroppen. Och jag är ledig i morgon igen, det börjar bli jävligt tråkigt kan jag lova. Behöver jobba, behöver tjäna pengar, behöver sysselsätta mig om dagarna. Fan. och på nåt vis så vill jag bara sova tillsammans med någon just nu. Men samtidigt så behöver jag vara lite ensam också. Förlåt min öppenhet men jag behöver fan sex, bra sex, just nu, just idag. Tror det är rastlösheten i kroppen som skriker efter det faktiskt. brukar sällan känna så, men idag är en sån dag/natt. Ska försöka sova bort det.

Jag vill på nåt att det ska va december nu så jag bara får dra, slippa att göra saker komplicerade, lämna Sverige nu när allt känns ok på så många sätt. Är som vanligt rädd att jag ska fucka upp det.



-Kan du inte hålla om mig, så ska jag somna om, en stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar