10 september 2009

märkligt

Helt otroligt. Har redan avverkat 3 timmar på jobbet och jag känner mig inte ens döende. Jag känner mig relativt pigg faktiskt. Men det lär slå till sen framåt eftermiddagen.. Jag ska hem efter jobbet, bara sova, sen är jag sugen på att åka lite bräda. Jag ska verkligen lära mig det där, det har jag gett mig fan på!

Måste bara bekräfta vad Calle och jag satt och prata om igår, att det är sjukt kul att vi börjat hänga allihopa. Jag gillar det som fan, att ha folk att göra kul saker med på vardagarna osv.. Tyvärr är det många som är sjukt sega på vardagaroch det kan man ju förstå med jobb och allt. MEN, jag tycker det är hur shysst som hellst att ha flertalet personer nu som man bara kan slänga iväg ett sms med "ska vi hitta på nåt" och det händer nåt direkt. Spontant. Skoj. Dessutom fler killkompisar, fan vad jag saknat att hänga med killar. Det är ju så otroligt mycket mer bekymmerslöst och okomplicerat. Fint är det! Passar mig och min, just nu, rastlösa själ :)

Ikväll ska jag skriva färdigt stipendieansökan och i morgon ska den postas på brevlådan! Spännande, jag hoppas VERKLIGEN jag får det.. Vore värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar