11 september 2009

svammel

Johanna och jag peppade att försöka lära mig att åka lite bräda igår. Vi fick med oss Oskar, Linus och Lollo också och drog till Ekholmen. Vi tog med en grill och köpte korv med bröd också. Hängde där ute i nästan 3 timmar. Johanna försökte lära mig lite, på asfalten bakom buskarna nedanför skateparken, jag vågade inte åka bland folket. Men när klockan var lite mer och de flesta hade dragit hem och det bara var vi kvar, då vågade jag åka på betongen! Jag åkte till och med i lite nedförsbackar o skit. Jag vet att det låter simpelt och fånigt, men jag är fan impad av mig själv. För en vecka sen kunde jag typ inte ta mig framåt! Bara det att jag ens vågade åka framför andra som KAN åka är bra för att vara mig. Jag får sån jävla prestationsångest i vanliga fall.

Vi drog hem en sväng till Linus sen och hängde lite, men sen drog jag, Johanna och Christian hem till mig och sov. Sjukt trötta. Idag är jag ganska pigg ändå, skönt.

Ska dricka lite vin med JohannaK, Sara och Frida ikväll, fejnt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar