14 september 2009

Peppelipepp?

Alltså, så sjukt bra dag. Vaknade med ett leende på läpparna. Har dansat omkring i mitt rum i trosor, linne och mössa i nån timma nu. Peppar låt efter låt och några går på repeat :)

Jag har så sjukt små bekymmer i mitt liv just nu att jag mår bättre än jag gjort på många år. Jag kan inte minnas sist livet var så här jäkla bekymmerslöst.

Jag har inga jävla killproblem, inte några större pengaproblem, skolan är avklarad, jag älskar mitt jobb, jag har sjuuukt bra vänner, svinbra lägenhet med bra folk. Osv osv osv. Ja, alltså, allt är bara så lättsamt och enkelt nu.

Trodde aldrig jag skulle ÄLSKA att vara singel som jag gör nu. Att göra vad jag vill, när jag vill, hur jag vill, hur mycket jag vill. Att inte känna svartsjuka, inte bry mig om vad andra gör, så länge jag gör vad jag vill. Lovin it!

Sydafrika om 2,5 månad. DET peppar mig ännu mer. Byebye Sverige, hej värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar