15 september 2009

Fejnt

En jääävligt sjuk måndag igår.
vaknade helt överlycklig på det mesta. Förmiddagen var helt pepp.
Sen fick jag ett samtal som gjorde att det vände, som fan. Fick hantera en situation jag absolut inte visste om jag skulle klara. Det gick bra dock, bara lite småångest en stund efter..
Hamnade på akuten några timmar (jag mår bra). Där vände humöret igen och vi började prata ölterapi och häng i gäng. Vi styrde upp det och på kvällen var vi ett gäng som satt hemma hos mig och drack lite vin och åt chips. Vi skulle spelat spel men det sket sig.. De flesta gick hem runt 23, men jag, Lollo, Linus och Oskar gick en promenad genom stan och hamnade på Ågatan för en öl. Linus gav upp runt ett, han skulle trots allt upp o jobba. Vi andra tre sysslolösa människor fortsatte nattens äventyr. Blev en sväng till vattenfallen och jag åkte omkring på Oskars bräda som en galning. Jag börjar fan lära mig en del nu. Vid tre gav vi upp och gick hem. Lollo och jag åt knäcke, sen somnade vi. Kvällen var hur kul som helst faktiskt. På att göra typ inget alls! Jag gillart. Som fan.

Störd dag som sagt, svängde från topp till botten till topp igen...

Dagens ord (utan tvekan): UH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar