19 oktober 2009

Ikea




Var i Norrköping igår. Lite häng med Anna-Elsa, Dread och världens sötaste unge Andreas. Sen gick jag och Dread vidare till hugo. Det var najs, även om jag inte kände en enda jävla person. Men det är sweet där, borde åka dit oftare helt klart.
Sov hos Dread, vaknade upp på soffan svinhungrig. Det enda som fanns var glass, så det fick det bli. Däremot åkte vi alla (Anna-Elsa, Charlie, Dread, Andreas och jag) till IKEA på eftermiddagen och fy fan så gott det är med köttbullar, potatis, gräddsås och lingon! Jag fick i mig 12,5 köttbulle den här gången.

Kvällen bestod av Slumdog Millionare, ett ton godis och cola i trevligt sällskap. Jag trodde jag sett hela slumdog men insåg att jag sov bort halva filmen sist. Såg den på flyget hem från Kapstaden i våras. Men bra är den, precis som jag fått för mig trots att jag då inte sett slutet, haha!

Nu ska det sovas, ska försöka komma upp skapligt i morgon och gå och träna. Sen ska jag och Lollo plöja nån serie, vi vet inte vilken än och Pirate Bay fungerar inte för tillfället så jag kan inte börja sätta nåt på nedladdning heller... Vi får se vad det blir. Funderar på Chuck. Eller Oz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar