20 oktober 2009

lista

Bästa promenad: en varm sommarkväll utmed vattnet

Favoritgata: pilkällevägen i Sya :)

Äter lyxmiddag på: Yogi

Bästa mikromaten: I så fall panpizza

Favoritförort: Jag vet att jag skulle gilla Rinkeby eller Rosengård! hehe

Fikar gärna på: Yngves... eh... förlåt ÅGATAN

Bästa bar: I Linkan? Ågatan kanske

Bästa drink: "jag vill ha en White Russian med lite mer kolasmak...."

Bästa brunchen: Jag saknar salladen på Paus i norrköping

Bästa kaffet: svart

Här bjuder jag på middag: hemma hos mig själv

Senaste Stockholmsupptäckt: eh, vet inte?

Senaste teaterföreställning: det var i skolan nån gång

En bra gå bort-present: vin

Favoritlyxartikel: bodybutter (jag tycker det är lyx haha)

Läser just nu: bloggar

Läser helst: realistiska berättelser

Favoritråvara: ost

Favoritskor: converse

Favoritmärke: converse, April77

Favoritfärg: svart och lila

Klädkonto per månad: 300-1000

Dricksprocent: hm...

Mest överskattade affär: H&M har blivit trist som fan!

Sämsta köp: Säkert några kläder som jag inte använt en enda gång

Det dyraste jag har köpt: Min dator

Favoritprodukt på Systemet: Vitt vin

Motionerar: inte tillräckligt

Favoritprodukt på Apoteket: handlar typ inget alls där

Lyssnar på: Mycket Joshua Radin nu

Senast gnolade: minns inte

Senaste fyndet: Träna på Studio Fitness för 298 kr/månaden

I dvd:n/datorn: en jävla massa foton, lite serier, musik och nån film

Användbar pryl: Mobilen

Mode jag aldrig vill se igen: Bootcut jeans

Bästa huvudbonaden: Keps

Favoritaccessoar: keps/mössa

Bästa transportmedel: cykel? haha

Återvinner: inte som jag borde

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: musik i lurarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar