20 oktober 2009

Think about it

Jag gör ibland saker utan att tänka.
Som igår. Skulle gå på info om att få provträna gratis en vecka på Studio Fitness med Matilda. Jag blev sjukt sugen och tecknade 1 års abbonemang. Jag får frysa kortet när jag är i Sydafrika och inte betala nåt då.. MEN, jag har ju kort på simhallen/sporthallen i november med, så jag betalar alltså dubbelt. BRA Tania. jag har ju typ INGA pengar. Men, jag kände att jag var tvungen för annars hade det fan aldrig blivit av i vår. Jag fick en jäkla massa rabatt, slapp kortavgiften och startavgiften och betalar bara 298 kr i månaden. Vilket jag tycker är jäkligt bra, för det är ett jäkligt bra gym. Dessutom får jag rabatt och klippa mig hos Carro nu, de ligger ju i samma byggnad som Fitness och har lite samarbete. Värt! Men egentligen har jag inte alls råd denna månad som kommer, får kanske 5000 i lön. Haha. Ska träna som en idiot bara för att känna att jag gör nåt för pengarna! :)

-------

För övrigt vet jag inte, men jag tror jag håller på att tappa lusten helt och hållet faktiskt. Det känns liksom inte spännande längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar