24 november 2009

bla bla bla

Idag känner jag mig lite ensam. Det beror nog egentligen bara på att jag suttit hemma precis hela dagen och inte gjort ett skit. Saknar att ha någon nära, att hålla om, att prata om allt eller inget om. Någon att ringa när jag vill på dygnet fast jag egentligen inte vill nåt speciellt alls. jag tror jag börjar bli skraj för hur det kommer vara när jag kommer tillbaka i februari.. Då har jag ingen längre, inte alls, inte ens lite liksom. Då är det börja från noll igen.. Men jag pratade om det där med förhållande med Helen idag. Jag får panik av tanken på att vara IHOP med någon. Allt ansvar och att öppna upp sig, dela med sig av sig själv så jäkla mycket, att lita på någon, att alltid göra rätt och ha någon mer än sig själv att tänka på hela tiden. Jag är verkligen inte där än. Inte på långa vägar. Men, jag saknar det ändå, såklart....

Förhoppningsvis får jag jobbet och kommer ha en hel del att göra med det. Nåt som får mig att tänka på annat. Ska försöka träna så mycket som möjligt med. Det tar upp tid och gör att man är trött om kvällarna..

Har inget att skriva alls egentligen. Trist dag har det varit, men inte pallat nåt för min rygg gör så jävla ont. Seriöst så knakar det i hela ryggraden när jag rör på mig.. Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar