24 november 2009

Måndag.

Måndagar kan vara rätt nice dom också. Blev upphämtad för att inhandla lite Stångebro gatukök och kolla på lite south park. Gick vidare till Lollo och kollade på paradise hotel (det var lika ointressant som jag trodde, ska icke ses igen), sen tog jag vägen förbi Matilda och Basse för att prata lite skit.

Väl hemma inser jag att min rygg är AJ igen. Kan bero på att jag sovit på massa olika ställen i helgen. Två olika sängar hos mamma och sen på jobbet.. Det i kombination med att någon promt skulle hoppa upp på min rygg flertalet gånger i lördags kanske förklarar en del.. Får se hur det känns i morrn, om jag kan träna. Tommi fick knäcka till ryggen på mig förut, men det hjälpte inte mycket direkt..

Nu Californication och sen sova. Gonatt..

Förresten 8 dagar kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar