22 november 2009

bra helg!

Helgen var så jäkla bra, bortsett från ett litet missöde i fredags. Var inte riktigt meningen, och lite klantigt kan man tycka. Men men.. Det ordnar sig.

I fredags satt jag och Lollo på mitt rum och lyssnade på musik och drack rödvin (som ingen av oss egentligen gillar så mycket men vad gör man inte haha). När vi skickade ett mms på spotify och att vi lyssnade på mmmbop så kom Linus bort fort som fan :) och lite senare även Martin, Johanna och Oskar. Vi gick till stan och Pitchers. Jag och Lollo gick till platens en sväng och där var det som vanligt inte speciellt kul alls.

Lördagen inleddes med en fika med JohannaK, alltid lika trevligt att prata med henne. Tycker hon är cool som ska åka iväg till vietnam ensam, och hon kommer ju klara det galant..

Mot kvällen åkte jag in till Mjölby, åt middag med mamma och sen blev det förfest. Sonja, Rebecka, Anna och Sofia. Folk jag inte pratat med på evigheter och knappt alls. Hur kul som helst. Jag och Rebecka gick mot Klubben senare och där var det hur skoj som helst. Fick ta en runda och rasta någon som var lite för full, haha, dog, så jävla kul. Idén att hoppa upp på min rygg i nedförsbacke var kanske inte den smartaste och slutade med blåmärken och bula i huvudet. Haha. Kom hem sex på morgonen och är lite trött idag kan jag säga..

Nu är jag på jobbet, ska jobba natt, sen hem till mamma och sova, innan jag åker till linköping för arbetsintervju! Önska mig lycka till!

Pia är hemma! Det ni. Woop woop. Kanske fuldans på platens på onsdag?



Hålla handen är fint.

2 kommentarer:

  1. Jag är på! Stötte ihop med Erika, styra häng på onsdag sen en liten utgång då kanske? :)

    SvaraRadera
  2. Tackar, tackar ödmjukast!

    SvaraRadera