25 november 2009

Bra dag tror jag!

Vaknade upp, SJUKT ont i ryggen fortfarande, eller nacken snarare. Det knakar i alla fall i hela ryggraden typ när jag rör på mig. Någon som vill knäcka den lite kanske? Det skulle behövas!

Gick upp och hittade posten på golvet. Ett brev från Folke Bernadottes Minnesfond! Jag slet upp det. 6500 kr fick jag i stipendiepengar! Fy fan så gött! Allt ordnar sig tillslut som sagt. Nu är det bara jobbet i vår som saknas så är allt fan bra...

Ja, jag har nog lite lite tur ändå. När man inte har det i kärlek ni vet...

Hittade en låt, som Pontus gjort. Ni vet han jag var och hälsade på i Malmö. Hur han var eller hur det blev efteråt med honom är ju en helt annan sak, men duktig på att göra musik är han i alla fall.





---

det var skönt att inte sova ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar