18 november 2009

dagligt dravel

Klockan är 22.45 och jag är trött. Tillräckligt trött för att kunna somna snart. REKORD!
Jag brukar inte vara så trött innan 01.30 ungefär annars. Det är gött att träna, så man blir trött!

Idag har jag sovit, eller ja, försökt sova. Kom hem vid 9 i morse från jobbet, kunde inte somna förren vid 10. När jag väl somnat så vaknade jag med jämna mellanrum, kollade på klockan och insåg att jag bara lyckats sova 20 min eller så. Extremt jobbigt. Men vid 13 så lyckades jag somna och sova typ tre timmar. Då var jag lagom seg, drog ihop lite mat och kollade på Heroes. Bra skit. Vid 18 pallrade jag mig utanför lägenheten och gick till Matilda så hade vi sällskap till Studio Fitness. Drog ett pass Box och det var kul som fan. Det är skönt att träna med Matilda, för man är tillåten att gnälla. Det är jag inte van vid. I fotbollen var det alltid "positiv, gnäll inte, peppa varandra, klanka inte ner på er själva" Vad fan visste de (tränarna) om hur jag bäst gör för att klara av en träning liksom? jag behöver säga faaaaaaaaaan vad jobbigt, jag dör, helvete, jag orkar inte, osv för att palla.. Aja.. jag och Matilda lagade Fajitas och kollade på Gossip girl. Det börjar komma igång igen, har varit några sega avsnitt. Men nu händer det grejer!! :)

Klockan 22 gick jag hem, DÖDSTRÖTT. Gött äre!

I morgon är det jobb, träning och kanske Sunes Jul i bra sällskap om jag har tur. En del har ju bättre humor än andra helt klart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar