12 november 2009

kommunisthora?

Igen, anonyma kommentarer är så spännande.....

Anonym sa...
Men Tania var det inte du själv som var iblandad i när en nyanländ flykting blev gripen efter varit misstänkt för över 10 överfallsvåldtäkter?
2:42 em

Tania sa...
Ha ha jo. MEN det finns väl svenskar som gör sådant med? Ska man dra alla under samma gränser eller? Det var det dummaste jag hört någon säga på länge. 99% av dessa ungdomar är ju precis som vilka barn som helst. Om en kille gör nåt sånt här så ska vi inte hjälpa en enda flykting som kommer hit helt ensamma, desperata och oftast rädda eller? Då jag jobbar med detta så är jag ganska insatt i att många av de här ungdomarna är till och med lugnare, mer tacksamma och mer villiga till att göra något med sin framtid än vad många svenska ungdomar är. Att se till individen är mitt största motto när det gäller att jobba med barn/ungdomar, oavsett etnisk tillhörighet. Kollektiv bestraffning är inget jag står för, gör du? (och att vara anonym i ett sånt uttalande är jälvigt lågt). Att Vellinges befolkning säger som de gör och tycker som de gör grundar bara i okunnighet och rädsla.
3:46 em

Anonym sa...
du är en trög kommunist h***
4:07 em




----


bra sagt:

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article6111904.ab

6 kommentarer:

  1. Jesper5:53 em

    Haha vilken nivå det håller.
    kan du inte kolla upp ip nr så du får reda på vilket komiskt fenomen det är som uttalar sig.

    SvaraRadera
  2. Tyvärr tror jag inte att jag kan göra det via blogspot. Skulle vara ganska intressant annars... Eller är det de? Jag är kanske gladare om jag slipper veta vem det är..

    SvaraRadera
  3. Jesper6:24 em

    Ha ja det kanske är bäst så, annars har du en statisk sida kan du nog få upp ip nr. men som sagt det kanske inte är så roligt att veta vem det är ändå. du får helt enkelt lära dig att skratta åt det.

    SvaraRadera
  4. mm, men jag vet inte hur man gör för att se VEM det tillhör? IPnumret alltså, är du bra på sånt?

    SvaraRadera
  5. 85.230.67.92

    och

    83.253.250.25

    har jag som alternativ. nån som är bra på sånt som kan kolla upp det??

    SvaraRadera
  6. Jesper11:12 em

    näe är ju inte det tyvärr men googla på nått vet inte vad riktigt. men något bör ju finnas.

    SvaraRadera